Σύνδεση    Εγγραφή

MorphOS ShowOff :)

Νέοι χρήστες πρώτα εδώ. FAQ, βασικές info και τα πρώτα εφόδια.
  • Συγγραφέας
    Μήνυμα

Re: MorphOS ShowOff :)

Δημοσίευσηαπό dimfil » 06 Ιούλ 2017, 21:52

Εκείνο που θαυμάζω απεριόριστα είναι η όρεξη και το κουράγιο που δείχνεις καλοκαιριάτικα για να πείσεις ένα μάτσο κλασικούς amigοπαιχνιδάδες ότι υπάρχει και κάτι καλύτερο εκεί έξω!
Πολλά respect ρε Στέφανε...
Άβαταρ μέλους
dimfil
Nihilist #4
 
Δημοσιεύσεις: 743
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2014, 20:12
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: MorphOS ShowOff :)

Δημοσίευσηαπό Cool_amigaN » 12 Ιούλ 2017, 22:16

Για σε 'σενα φίλε αναγνώστη που το ζήτησες σε μία στιγμή μεταμεσονύκτιου διευρυμένου ερωτικού παροξυσμού για τις δύο διάσημες και ατίθασες αρχαιοελλεϊνίδες <3

Εικόνα

Πάνω αριστερά, νέο application για να αναζητάτε μέσω χαρτών (open map) διάσημες καλλιτεχνικές φιγούρες του σύγχρονου γίγνεσθαι, ακριβώς παραδίπλα Colossal Adventure από την Level 9 μέσω C64 emulation (Vice) - το μόνο txt adventure που δέχεται εντολή call Mike σε περίπτωση που κάποιος κολήσει, Amiga Racer registered (wannabe κλώνος του Lotus, αρκετά καλό αλλά απέχει ακόμα χιλιόμετρα ώστε να χαρακτηριστεί έστω και "κάτι σαν Lotus"), Rick Dangerous μέσω xRick (2006), στο βάθος Myst (image mount) να τρέχει σε δικιά του οθόνη (θυμήθηκα γιατί απεχθανόμουν αυτό το παιχνίδι τώρα που το ξαναέπαιξα btw) και φυσικά ο λόγος του post ως κερασάκι στην τούρτα κάτω αριστερά (μέσω Griboulis).
Άβαταρ μέλους
Cool_amigaN
Nihilist #4
 
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: 17 Δεκ 2008, 22:18

Re: MorphOS ShowOff :)

Δημοσίευσηαπό Cool_amigaN » 20 Ιούλ 2017, 22:42

Μία ιδέα του '15 ολοκληρώθηκε επιτυχώς σχεδόν δύο χρόνια μετά, αν και το πραγματικό coding διήρκεσε 2 εβδομάδες και κάτι περίπου. Με κάποιους είχα μοιραστεί την ιδέα σε προσωπικό επίπεδο κατά καιρούς και απλώς να αναφέρω ότι πλέον όλα λειτουργούν όπως πρέπει και μάλιστα σε self executable 68κ κώδικα, όντας μάλιστα καθαρά από το ViruZ III :)

Χωρίς να μπω δημοσίως σε λεπτομέρειες, πλέον είμαι στη φάση debugging για να γίνει silent τελείως. Αν δεν υπήρχαν τα "διακοσμητικά" στοιχεία ο κώδικας δεν θα ξεπερνούσε τις 50 γραμμές. Τώρα είναι πάνω από 100 αλλά θα μειωθούν.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Cool_amigaN
Nihilist #4
 
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: 17 Δεκ 2008, 22:18

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Introduction @ MorphOS World

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron